Hilton

Yhteistyössä

  • Veikkaus
  • GolfResepti Travel
  • Viking Line
  • Hilton hotels and resorts
  • Piiloset
  • Opti+
  • Laakkonen
  • Golf Balance
  • Respecta

Kolme swingi-harjoitusta kuntopallolla

 

Golf 55+ -videoilla käydään läpi seniorigolfareille sopivia lihaskuntoharjoituksia, joita on helppo tehdä vaikka kotioloissa. Tällä kertaa esittelemme kolme swingi-harjoitusta, jotka kehittävät käsinopeutta ja vartalontoimintaa golflyönnin aikana.

 

Swingiheitot kuntopallolla

Asetu lyöntiasentoon ja pidä kiinni pallon molemmilta sivuilta. Swingaa pallo kaverille, joka palauttaa sen takaisin. Heittovaiheessa anna lantion kiertyä heittosuuntaan päin ja pidä paino voimakkaasti tukijalan päällä. Toista liike myös toiselle puolelle. Kuntapallon paino voi vaihdella 1-5 kilon välillä oman voimatason mukaan.

 

 

Swingiheitot kuntopallolla maan kautta selkä heittosuuntaan.

Heitto lähtee liikkeelle oikean hartian yläpuolelta. Heitä pallo jyrkästi maahan vartalon kiertyessä tehokkaasti. Toista liike molemmin puolin noin. 10-15 kertaa.

 

 

Swingiheitot kuntopallolla maan kautta

Asetu lyöntiasentoon ja pidä kiinni pallon molemmilta sivuilta - oikea käsi on hivenen ylempänä. Swingaa pallo tehokkaasti maan kautta käyttäen jalkoja, lantiota ja käsiä. Toista sama toiselle puolelle.

 

Tallenna

Tallenna